Effektiv service för dina enheter
Snabb och pålitlig support när du behöver detRegistrera ett serviceärende
1. Logga in i Tele2 e-butik. Klicka här för att logga in.
2. Välj fliken Service.
3. Skapa ditt ärende och skicka produkten till vår servicepartner. Använd den fraktsedel du får via mejlbekräftelsen.
Har du inget inlogg? Felanmäl din utrustning här.
OBS! Fraktsedel tillhandahålls inte i portalen, och du behöver skicka in produkten med egen spårbar fraktsedel som företagspaket. Tele2 ansvarar inte för försändelser som skickas med egen fraktsedel.
Behöver du hjälp? Kontakta oss:
Mejl: [email protected]
Telefon: 0200 - 226 226, knappval 2
Vår servicehantering
I dagens arbetsmiljö är mobila enheter viktiga. Därför erbjuder vi snabba, pålitliga servicetjänster, anpassade efter era behov. All vår service utförs av certifierade tekniker, vilket garanterar att produktens garanti behålls eller förlängs. Vi samarbetar med ledande serviceleverantörer och hanterar upp till 90 % av ärendena inom 48 timmar efter att de anlänt.
Garantiregler
Garantin täcker fabrikationsfel men inte skador orsakade av yttre påverkan, som tapp eller fuktskador. Vid yttre skador skickar vi ett kostnadsförslag.
DOA (Dead on Arrival)
Om en produkt är trasig vid leverans (DOA), kan den bytas ut enligt tillverkarens regler. Produkten måste först skickas in och kontrolleras. Observera att DOA-hantering inte gäller för alla tillverkare, som t.ex. Apple.
Returer
För att returnera varor, kontakta Tele2 innesälj för att få ett returnummer. Returer godkänns endast för obrutna förpackningar och ska skickas med godkänt emballage. Tele2 tar ut en returavgift på 500 kr plus moms för felbeställda varor. Varor utan giltigt returnummer återsänds, och en hanteringsavgift på 500 kr tillkommer.
Tele2 Allmänna leveransvillkor
Ladda hem Tele2's allmänna leveransvilkor