Support
Frågor och svar
Kommer jag att kunna se min gamla orderhistorik?
Ja, du kommer att kunna se din orderhistorik från den gamla shopen.
Vi kommer att importera alla tidigare beställningar i samband med att den gamla webbshopen stängs ner.
Varför behöver jag fylla i flera fält när jag beställer en leasad enhet?
Den informationen behövs för att skapa en asset som är kopplad till en användare.
Vi gör detta för att redan från början veta vem som kommer att använda den leasade enheten.
Tele2 behöver också denna information i de fall där vi behöver kontakta användarna vid olika tillfällen under enhetens livscykel.
Tidigare fyllde jag i användaruppgifter på andra ställen i kassan. Varför har ni ändrat detta?
I och med den nya webbshopen har vi strukturerat om insamlingen av data som krävs för att skapa en asset.
Vi har nu separerat order- och leveransinformation från data om assets och produkter.
Den här strukturen gör processen smidigare och tydligare både för dig och oss.